24 januari 2009

Dagens Bandy-VM


Två matcher idag.
Två semifinaler.
Först slår Sverige Kazakstan med 8-2.
Sen slår ryssarna Finland med 6-3.
I morgondagens final vinner blågult med 4-3 efter förlängning!!
Hängde du med?
Kände att jag var tvungen att tippa tidigt.
Han Dan, han fronning, han Tommy m.fl.
Alla börjar dom bli allt bättre på att tippa.
Och ...

Sa jag det?
Sa jag att alla matcherna sänds i Svt.
Sverige-Kazakstan 15:30 i ettan.
Ryssland-Finland 18:55 i Svt24.
Finalen sänds 15:45 i Svt1.

Bandy - Vintersporternas vintersport.

Ooops höll på att glömma!
Det går ju även att se matcherna live.
Bandy är ju ingen konspirationsidrott.
Bandy är ju verklighet.
Samtidigt som man kan se matcherna via TV-soffan.
Spelas de live i en arena nära dig!!


Andra bloggar om: , , , , ,

10 kommentarer:

  1. pef:
    Sa du 5-5?
    Sa du i alla matcher??
    Då kan det bli förlängningar och straffar!!
    Jag ser spänningen framför mig :))

    SvaraRadera
  2. Nära där, josephzohn! Voi voi. 8-3 skulle resultatet ha vatt. Ju.

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig dag la-la-la-la!
    DIF vinner, HV torskar. :)

    Sa du bandy?

    SvaraRadera
  4. Bra tippat förresten.
    Vilken härlig dag, va?

    SvaraRadera
  5. tommy:
    Ja är det inte själva fan att jag aldrig denna säsong tippar rätt, nära, nära, nära.
    J*vla nära!!

    pef:
    Ett rätt och ett fel.
    Djurgården vinner, men HV förlorar inte, iaf inte vid full tid, det där j*vla sudden death ...

    Bandy??
    Då snackar vi inte Djurgården :))

    Bra tippat?
    Nära är tamefan inte bra tippat, j*vla nära!!
    Bandyhärlig JA
    Hockeyhärlig, sådär :)
    VÄderhärlig, nä fy fan!!

    SvaraRadera
  6. fulship?
    Nej, idag är inte rätt dag att leka med ord :)

    SvaraRadera
  7. 5-5?
    Bra tips, men bara nära :)

    Chohoo!!

    SvaraRadera