29 januari 2009

Dagens Grop

SNUS ...
Måste ha snus.
Var tvungen att lämna filmsoffan :)
Ute för första gången på några dagar.
Kände direkt ett släktskap.
Med gropen.






Gropen vid torget.
Gamla hederliga gropen.
Gamla kära gropen ...

Filmer då?
Jo då.
Har sett en etta och en ...
Laddade hem Buddy Holly Story från 1978.
Skulle visas på Nostalgia den 4/3 ...
Tänkte att då måste den ju ...
Men ...
Musikfilmer?
Verkar inte vara "mitt liv de"!!
I alla fall inte om de gamla hjältarna.
The Story of Buddy Holly är trist, seg och ...



Sen har mina kära vänner till filmkanaler visat ...

Cold Blooded med Jason Priestly ...
Inget man laddar ned och lägger på hårddisken!!
En klar och tydlig "sådärfilm".



Sa jag det?
Sa jag att jag hittade snuset --
Vid gropen jag fann snuset, men ...
.. trots idogt letande ...
Inte fan hittade jag några limerickar??
Han koforit.
Han behöver inte koforit.
Han gör fynd i soprummet.
Guldfynd!
J*vla orättvisa.

5 kommentarer:

  1. Huvva hur det ser ut i hufvudstaden. Vart är snön?
    Vart är vintern?

    SvaraRadera
  2. Snön!!
    Vintern!
    Allt är numera under jord, en självklarhet i en modern stad ...
    Det är snart bara bandyn som spelas utomhus :))

    SvaraRadera
  3. Tackar! Ja, jag är priviligerad. Fynden är ofta gratis!

    SvaraRadera
  4. Som vi säger her nere, piskeflöde. Vi återkommer. Gåsen är icke så hygli ver deg. Men han snart på gang ... : Han kan icke mange finske ord men han pröver? Kitos

    SvaraRadera
  5. tommy:
    Fynda på du?
    Kanske dom hittar nåt i gropen till mig :)

    kenneth:
    Kitos?
    Kitos???
    Luktar det??

    SvaraRadera