15 januari 2009

Dagens USB

På dagens hemväg längs Drottninggatan.
Teknikmagasinet.
Ett måste i varje välutrustad datorväska!!
.ZAP USB DVB-T Digital-TV mottagare
Hrmf :)
Jag kunde i alla fall inte ...



Testade direkt ...
Funkade.
Klockrent!!
Snacka om nyttig investering.

Men.
Snacka om kortvarig glädje :)
Snacka om besvikelse.
I mailboxen.
Från han LHC-brodern.
Denna skulle man ju ha ...
Nu snackar vi investering!!

goosevisionen
visar
USB-Wine



Sa jag vinvestering ...

Sa jag det?
Sa jag seriefinal??
Sa jag 1-1 efter första ...

Andra bloggar om: , , , , , ,

4 kommentarer:

  1. Ofattbart vad dom hittar på, snart finns det väl liv på Mars också :)

    SvaraRadera
  2. Wow...
    Finns den med pils också?

    SvaraRadera
  3. Enligt mina som vanligt välunderrättade ... kommer till sommaren!!

    SvaraRadera