22 februari 2009

Dagens BandyAnka

Jag ser den!
Jag ser den ...


Men frågan är.
Frågan är om man ser den på Kullen idag?
Ser man den för all snö??

Edsbyn kommer, Edsbyn kommer
Säsongens sista omgång ...
Sen börjar slutspelet.
Slutspelet.
Det vi vilat oss i form till ...

Dagens match mot Edsbyn vinner vi.
Vi vinner klart.
Jag vi säga 7-2.
Edlunds målform har kommit åter.
Han chockar de 987 på läktarna.
Han gör 4 mål ...
Huvva, huvva!!

Efter dagens fulla omgång.
Väntar lottningen.
Äh vaffan skriver jag.
Lottningen!!
Val menar jag ju.
Man gör ett val.
"Topplagen" gör ett val.
Vilka dom vill möta.
Vika tre dom inte vill möta!

Jag står fast vid min spekulation
"Om man utgår från att Edsbyn självklart väljer Broberg.
Självklart!
Lättaste motståndet och kortaste resorna ...
Västerås väljer mellan Vänersborg och Vänersborg.
Då väljer Sirius mellan VBK eller korta resor till Zinken.
Jag tror dom väljer Zinken :)
Då återstår svarta Malin f'låt ska var svarta SAIK.
Spelar roll om Sirius väljer VBK.
Det är två spöklika motståndare.
Men vi har spökat förr så jag är lugn!!"

Streckmatcher.
Många streckmatcher idag.
Slutspelsstrecket.
Kvalstrecket ...

Återkommer!!

Uppdaterat 09:21
Broder tippar 5-4 till di gule

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

2 kommentarer: