25 februari 2009

Dagens Besvikelse

Nu har jag suttit på bussen i drygt två timmar.
Haft öronen i radion hela tiden.
Nu när jag byter fil.
Till doften från en nybakad mazarin ...



.. surfar man runt på alla royala sidor?
Inte en enda förlovning!
Inte en enda j*vla förlovning??
För helvete kungen!

Vad ska jag fylla bloggen med idag?
Vad ska jag fylla bloggen med idag???

Sa jag det?
Sa jag Einar Rönn.
Einar Valentino Rönn!!

Sa jag Linköping.
Sa jag hockey.
Ordningen är återställd.
Vi ligger två.
Vi är före LHC ...
Vi är fortfarande hockeyns kungar!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

8 kommentarer:

  1. Men Färjestad... Det är väl kul att få ta en mazarin inte allt för långt från chokladhallen!! Vad gäller LHC har de nog ätit för många Cloetta-sockerbitar för de är otroligt sega för tillfället men det lossnar nog när slutspelet börjar...

    SvaraRadera
  2. Som sagt ordningen återställd, ny har de vilat färdigt.
    Men 6poäng och 19mål blir nog svårt att ta in på Karlstatösera, men inte omöjligt =)

    SvaraRadera
  3. broder:
    En mazarin i choklaland är aldrig fel, läste en tabell i en rosa pappersbilaga.
    En tabell över de senaste omgångarna, ingen rolig läsning för en choklapuckssupporter :)

    munken:
    Ordningen återställd.
    Viktigast är att bli tvåa, då får vi ju välja iaf.
    Men kan vi ta dom där fult f.d. lila så ...

    SvaraRadera
  4. "Vi är fortfarande hockeyn kungar!!"
    Vad är det för en mening? Vad betyder det?

    SvaraRadera
  5. pes:
    Som du ser av ändringen och då menar jag inte den på din WC-stol, ska det vara hockeyns kungar och det är en väldigt viktig mening, som betyder att vi (HVi71) är regerande svenska mästare i ishockey!!

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. Åhå åhå! Jo, jag förstod liksom i princip att det var det som avsågs men vi ville liksom kivas lite med han Josephzohn. WC-stol??! Jag hålls inte med sånt. Här på landet har vi utedass. Har han hört om dylikt? Från det ena till det andra så har min fluktb*g blitt förkyld så platsen är vakant om du skulle vara intresserad. Du behöver bara visa doggen och säga några ord. Jag sitter och skriver på några nya repliker till tältshowen förresten.
    Men våren dröjer.

    SvaraRadera
  8. PS:
    Fluktbägg!
    Behövs ingen man har väl monokel!

    Men tältshåw, nu blev jag intresserad, finns det nån roll för undertecknad?
    Jag kan det där med resningar!!

    Utedass hahahahhah vi lever väl på 2000-talet??

    SvaraRadera