26 februari 2009

Dagens Dazzålågi

Gotland.
Några stenkast från Lindroths Tellung.
Långa kast iofs ...
Österlings nummer si och så!

Fogelbergs Gotland

Fogelbergs Gotland

Fogelbergs Gotland

Fogelbergs Gotland
Fogelbergs Gotland


Om jag nu bestämmer mig för att bygga en modell.
Då kommer det att se ut så här?

Ser väl bra ut.
han på huvudläktarn som tipsat!
Thilt-Shift Maker

Tycker du att detta är fusk!
Säger bara ...
Lyyycka till :)

Sa jag det?
Sa jag nu blir jag arbetslös!!
Icke.
Det sa jag inte.
Tvärtom sa jag.
Nästan ...
Jag sa ut.
Snart måste jag ut.
Kanske idag.
Kanske imorgon ...
Ut på en promenad.
Promenadmålet är Gärdet.
Gärdet ska fotograferas??
Gärdet ska modellbyggas??
Fotografera Gärdet.
Modellbygga Gärdet???
Kan det va nåt?
Kan det ge nåt?
Jo min skäl.
Det kan ge nåt.
Det kan fylla på han undertecknads smålandsbörs??

Återkommer!!


Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

4 kommentarer:

  1. .. och betydligt lättare :))

    SvaraRadera
  2. Varför fanns det ett livsbejakande hjärta på skithusdörrarna en gång för inte så länge sen. Och du fick sitta i lugn och ro för att producera slutprodukten utan krav på etiketten.

    Nu står det VISA, Mastercard eller här stoppar du in poletten.

    SvaraRadera
  3. kennethalainen:
    Visst saknar man både hjärta, smärta och lugnet i dagens skitsamhälle!

    Tar dom verkligen kort på dom publika??
    Undrar om dom kör med Nikon eller Canon.
    Filmas man???

    SvaraRadera