11 februari 2009

Dagens Konst

Bandy!
Det är väl ingen konst.
Många har sagt så.
Många har faktiskt gjort det.
Huvva, huvva.
Hur fel har dom inte.
Hur fel ute är dom inte ...
Oskar han visste.
Oskar han visste det.
Oskar han visste att bandy .. hä konst hä ...
Oskar han va OK han ...


Sa jag det?
Sa jag ingen konst?
Sa jag det?
Sa jag att det är ingen konst att slå Vänersborg!!
Hörde jag rätt?
Hörde jag uddamål.
Uddamål?
2-1 är ett uddamål.
Och.
Det räcker.
2-1 räcker.
2-1 är en seger.
Den första sedan i början av januari ...

Andra bloggar om: , , , , ,

3 kommentarer:

  1. Ritpennan var framme och kluddade! Jag kallar den:
    "J*vla Sirius!"

    SvaraRadera
  2. ...eller "Sirius är inte OK!"

    SvaraRadera
  3. pef:
    hahahaha
    "Sirius är inte OK" är väl en lysande titel!!

    Kul för han OK att han till slut fick uppleva en seger!!

    SvaraRadera