20 mars 2009

Dagens Brev

Eric Ericson skriver brev med sällsynta idéer och bisarra förslag till myndigheter och företag i Sverige.


Till Kavli

Jag har vid upprepade tillfällen använt er naturella mjukost som hudsalva vid ett flertal tillfällen när min ordinarie hudsalva inte funnits tillgänglig. Jag har då smörjt in armar och delar av ansiktet. I samband med behandling med er produkt har jag fått utslag på armar och i ansikte. Jag är övertygad om att det är kemiska preparat i era produkter som inte är hälsosamma och anser att ni borde göra djurförsök omedelbart, eller ha någon form av varningstext på era förpackningar, liksom på cigarettpaket. I väntan på svar från er undviker jag era produkter.

Varma hösthälsningar
Eric Ericson

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

  1. Den gamla raketosten var bra till mycket!

    SvaraRadera
  2. Raketoten var det inget fel på, provade dock aldrig dess hudläkande effekt :)

    SvaraRadera