29 mars 2009

Dagens Drömfinal

Vi får en drömfinal, skrev han ...
Han Magnus Nyström.
Hockeyexperten på Stingbladet :)
Och det skrev han redan 24 mars??!!


.. och visst fick han rätt.
Visst blir det drömfinalen!!
Men vänta lite nu.
Vänta lite nu.
Vad är det mitt hockeyöga skådar??
Han experten??
Hur fel fick inte han :)
Han trodde att ...
.. HaHaHaHa HVa HVa HVa


"Sorry HV71. Det var starkt att slå ut Timrå, även om det främst berodde på Timrås fegspel i den sjätte kvarstfinalen.
Men att göra en ny bragd - att slå ut Frölunda? Glöm det!"
Magnus Nyström


Och han "Flughjälten" han bör å det snaraste söka upp närmsta optiker :)



Sa jag det?
Sa jag att till slut.
In the bitter Änd fick han rätt :) ...

Sa jag det?
Sa jag HV71 vs. FBK.
Hä va jag kall drömfinal!!


Andra bloggar om: , , , , , , ,

3 kommentarer:

  1. Ha Ha, där sket han sig på tummen den gode Nyström. =)

    SvaraRadera
  2. Det var fler än stinglöse Nyström som trodde på Frölunda, bland annat jag. Men grattis till finalplatsen HV. Ser fram emot sju? spännande fighter mot Färjestad även om badkarsbandy aldrig kan hävda sig mot riktig bandy :)

    SvaraRadera
  3. munken:
    Där sket han sig!

    122:
    Där sket du dig!!
    Förhoppningsvis kan vi ge bandyklubben lite bättre motstånd av vad Skellefte mäktade med!!

    SvaraRadera