28 mars 2009

Dagens Matchpuck

Karamellsugningen är över.
Nu är det en ny match.
Den förra är glömd ...

Dags för den sjätte semifinalen.
Kinnarps Arena.
Direktsänd i Kanal 5.
Sändningen börjar 15:30.
Matchen 16:00.
Huvva, HVUvva, Huva!

HVi har matchpuck!
Går det bra är vi i final.
Går det inte bra.
Blir det en sjunde och avgörande på måndag.

Tyvärr.
Tyvärr.
David Petrasek är borta.
Pucken på handen bröt tummen.
Tyvärr och tråkigt.
Sveriges bästa back borta.
Mest synd är det om honom själv.

Jag är optimist.
Jag tror HVi fixar det redan idag.
Jag tror på seger.
Jag tror på 4-2.
Jag tror vi släcker ljuset tidigare än 20:30.
I alla fall för alla Indianer ...

Andra bloggar om: , , , , , , ,

4 kommentarer:

  1. Samma som förra gången4-3 efter sudden..

    SvaraRadera
  2. Oh du mästertippare, vi får hoppas att nån av får rätt idag!

    SvaraRadera
  3. Grattis till finalplatsen och till rätt tips!

    SvaraRadera