17 mars 2009

Dagens Semifinaler

Säga vad man vill om hockey.
Men jÄvlar vad det kan vara spännande.
Och tufft.
Och snöpligt.
Och grymt ...

Snacka om grymt.
Matchen LHC vs. SAIK blev en riktig "Rumble .."
Först i den sjätte perioden kom avgörandet.
Koskenkorva slog in 3-2 ...

Godnatt Linköping.

Det innebär att HV71 möter Frölunda och ...
Skellefteå möter Färjestad.

Kan inte tänka mig annat än att FBK gör processen kort.
Kan inte tänka mig annat än att HV vs Frölunda blir stentufft!!
På torsdag inleds det ...
Huvva, HVUvva, huvva!!

2 kommentarer:

  1. Tacka SAIK för att Linköping är borta ut spelet. Den som lever får se hur det går med FBK!Det står 3-2 i matcher i grundserien. Det kan bli SAIK som gör processen kort med FBK istället!

    Hälsningar

    SvaraRadera
  2. Visst är det roligt med sensationer, visst är det roligt för SAIK, men jag hade hellre sett att LHC vunnit, för jag tror inte att dom fixar FBK, däremot tror jag att LHC hade gjort det och är det något lag jag inte vill se i en final är just FBK!!

    SvaraRadera