21 maj 2009

Dagens Detalj

Häromdagen var jag där.
I morse var jag där igen.
Man återvänder ju alltid till brottsplatser!!
Framför allt dramatiska sådana.
För häromdagen såg jag något jag inte sett förut.
En detalj.
En svårfångad!!
Då.
Häromdagen.
Då hade jag med den nya "kanonen" ...
Men då.
Häromdagen.
Hade jag inte med det i paketpriset medföljande teleobjektivet.
Det hade jag idag ...
Och har man det.
Då.
Då kan man detaljera ...
Då kan man göra en detaljerad uppdatering.
Hon har inte hela världen i sin hand, men ...



Dessutom så upptäckte jag även tältdetalj!
Den missade jag helt häromdagen :)


En annan liten detalj.
Dagens Blogg?
Måste ju vara den som inte bara är?
Det är ju iaf himmelsfärdsdagen idag!!
Och där, där det inte bara är.
Där flygs det ju hela tiden :)

***

2 kommentarer:

  1. "Dramatisk detaljer" hittar han visst ;)

    Som denna dag döptes till för något dygn sedan:

    chrisper aviator torusdagus

    SvaraRadera
  2. .. chrisper aviator torusdagus ... är han Johannes med noterna??

    SvaraRadera