28 september 2009

Dagens Alexandersson

Dagens stora fotbollsnyhet.
Niclas Alexandersson gör comeback.


Den 37 årige veteranen säger till den officiella:
"– Det ser jag som en skyldighet då klubben har problem med många spelare borta. Kan jag bidra med något gör jag givetvis det. Vad det innebär sedan återstår att se. Det är hedrande och ska i varje fall bli spännande att göra ett försök."
Skulle inte förvåna mig om det blir succé.
Skulle inte förvåna mig om han Lagerbäck slår en signal :)!!

Stockholmsderby ikväll.
AIK vs. Djurgården.
Ett AIK som saknar han Johnson.
Han den försovande Johnson ...

Djurgården är ordinarie.
Vad det nu säger :)
Det är bara att hoppas att blåränderna tar sig i kragarna.
En poäng vore kanon.
Då kan guldet hamna på "Kamratgården"!!

Huvva, huvva.

***

2 kommentarer:

  1. Bara han inte gör kommbäck i landslaget...

    Kostigen gjorde nog vad de kunde för att stoppa gnagarna men... de kan inte så mycket.

    SvaraRadera
  2. Skulle inte förvåna.
    Om han Lagerbäck har någon favorit så är det han Alexandersson :))

    Tyvärr känns det som om ...
    Bedrövliga i afton i alla fall!

    SvaraRadera