24 september 2009

Dagens Försvunna

Två "saker" försvann ikväll!
Först försvann min tandläkartid :).
Jag satt där ...
Klockan var 16:30.
Dubbelbokning ...
Gissa vem som :))

Snabbt över till Nationalgalleriet.
Vernissage och Nationalbaren ...
Allt såg klart ut.
Rälsen var utlagd ...




Folk som byggt på "Workshopen" kom ...
Men var är japanen?
Var är utställaren?
Var är Takashi??

När jag lämnade galleriet 19:30 hade han inte ...

"Japanen som försvann" ...
Visst känns det igen??

Kanske han fortfarande är ute och letar efter en gif??

Sa jag det?
Sa jag Helsingborg?
Sa jag Olympia??
En av mina nya favoritarenor ... :)
Henke Larsson gör två när HIF slår AIK!
Tack!!!

Hv71 leder över Djurgården.
3-1 efter första perioden ...

Uppdatering 20:19
Hinner knappt publicera.
Ännu en sak som försvann ...
Ledningen ...
Ledningen som försvann!!
Och då handlar det inte om min arbetsplats :)
Djurgården vände på 1-3 till 4-3 på mindre än fyra minuter.
Tre raka PP-mål??
Vad är det som händer??
Jag fattar noll ...
***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar