21 september 2009

Dagens Okodade

Han redaktörn på By á Bladet tyckte till.
Han tyckte mina korta meddelande var ofattbara.
Det tycker jag också.
Jag tycker också att våran start var ofattbar.
Brorsan min tycker detsamma.
- Ofattbart, sa brorsan direkt från Chokladhallen.
Ofattbart, skrev redaktörn, jag fattar ingenting!
Ofattbart bra, skrev jag.
- Ofattbart, jag fattar ingenting, sa brorsan, som fortsatte ...
- Och ändå var jag där ...

Det vi kryptiskt talar och skriver om är kvällens Elitseriepremiär.
Premiären som vi vann.
Som vi vann med hela 6-2.

Det alla fattar är att Per Ledin är värd hela sin omtalade lön :)!
Huvva, huvva, HuVvalainen!

Om ni inte fattar nåt ...
Tryck på tangenten ...



Några som säkert fattar noll är alla Ellossuppportrar.
0-5 mot Malmö FF.
Snacka om tung hemresa!!

Och snacka om oturlig tajming?
Fotbollskväll i Svt.
Ett långt reportage om Ellos och bollinnehav!!
Just ikväll när dom knappt fick låna bollen :)))

Sa jag ofattbar?
Denna tråd är ganska ofattbart ljufvelig :)
Man kan nästan tro att det är By á Bladet :))))
***

2 kommentarer:

  1. Ja, vad säger man? en bättre start kan man inte få.
    Segertåget det blå (Blåtåget) har precis startat =)

    SvaraRadera
  2. Blå tåget, nu snackar vi järnväg :)!!

    SvaraRadera