20 september 2009

Dagens Rådlösa

Antingen antingen eller eller ...


Jag har inget svar!
Jag vet inte vad som hände??
Antingen antingen eller eller ...
Antingen följer man mina råd eller så gör man inte!!
Jag gav dom vissa råd innan.
Jag snackade om inställning och koncentration!
Men tydligen räckte det inte?
Nu är till och med jag rådlös!!
Trots att dom visste vad han kan ställa till med.
Trots att alla visste vilken kapacitet "werewolfen" har.
Så fick han isyta som om han var konståkare??
Inte en skråma fick han ...
Inte ett besök på läktaren fick han göra??

Men kanske.
Kanske var det ett nytt taktiskt drag av han Claesson.
Låt han leka ...
Låt han leka rommen av sig nu ...
Sen blir det andra kanelbullar när vintern är här!!
Då semlar vi oss ...

Jag vet inte.
Jag är fortfarande i chocktillstånd.
Jag hade rätt inställning.
Jag var koncentrerad.
Och när koncentration började ...
Då ställde jag in mitt barbesök.

Kommer man hem och är snäll och möts av ...



"Edlund hängde sex mål mot Vetlanda!"

Som tur var.
Som tur är.
Som tur kan man lita på andra lag.
2-0 mot Bajen och Blåvitt är med i guldstriden ...

Kalmar torskade mot Örebro, sånt värmer!!
Djurgården??
Jag är mållös men inte dom.
4-1 mot BP.
4-1 mot BP, det är bara att "macka och ta emot"!
Inte för att dom är med i guldstriden, men i alla fall :))

Och morgon ska Öster krossa Huskvarna.
Symaskiner, Silverpilar i all ära, men fotboll ...
Kan inte tro det!!
***

6 kommentarer:

  1. Våffå ska dom vinna just mot BP?? När dom förlorar mot alla andra menar jag. Jag är onekligen kluven inför detta... ;)

    SvaraRadera
  2. Förstår, men å andra sidan chanserna ökade ju att båda lagen klarar sig kvar!!!
    Det är värre för oss i bandyvärlden där kan ju gräset aldrig bli grönare på andra sidan, på våran andra sida smälter isen ...

    SvaraRadera
  3. Men ni har snygga tjejor i alla fall!

    SvaraRadera
  4. Snygga och avklädda ...

    Å andra sidan dina går väl inte av för hackor heller :)

    SvaraRadera
  5. Nä, dom pangbrudarna smäller högt också.

    SvaraRadera