29 september 2009

Dagens Toffelhjälte

Visst har han rätt han Ledinalainen.
Visst behandlar domarna Peter Forsberg annorlunda!
Per Ledin i HV71 kritiserar både domare och Forsberg.
"Det är skillnad på folk och folk"!

Och visst har han rätt.
Självklart.
En gnällig Peter Forsberg klagade ideligen på domaren.
Crosscheckade Ledin i huvudet.
Forsberg råskällde på domarna.
"Bandydomare"!!
Forsberg får två minuter för crosscheckingen.
Men inget för ...??

Är jag inte helt fel ute ...
I lördags gnällde Martin Törnberg på domarna.
Vad hände då??
Jo men visst, han fick en tia!!

Gräddfil??
Sa han gräddfil??
Hur rätt har han inte han Ledinalainen.
Hur rätt har han inte han Per Ledin.

Sa jag det?
Sa jag att han sa det efter en seger.
Ingen dålig förlorare här inte.

Sa jag dålig förlorare?
I gårdagens match fanns det bara en dålig förlorare ...

Höll nästan på att glömma bort.
Igår gjorde jag det.
Men inte idag.
Igår missade jag det helt.
Men inte idag.
Per Ledin .. igår .. ett mål .. två assist.
Snacka om vinnare :)


***

2 kommentarer:

  1. Visst har hanrätt.

    Och i kväll landar en som skippar rätt.

    SvaraRadera
  2. Visst har han det!!
    Ward kommer, härligt då har vi fullt lag :)))

    SvaraRadera