22 oktober 2009

Dagens Talanger

Ännu en klar hemmaseger.
Sjunde raka eller??
varför är vi så bra hemma??
Självklart!
Är man bäst i Sverige är man bra hemma ...

Nåväl.
4-1 mot ett uppåtgående Frölunda tyder på ...
.. styrka, moral och en suverän trupp ...
Idag var det talangerna som avgjorde.
Förstafemman överglänstes av Tedenby och Peterson!

Sa jag trupp??
Självklart!!

Skönt att Djurgården kom ner på isen igen.
Efter uddamålssegern, måste dom ha känt sig som en del av kunskapslyftet ...
Dessutom skönt för han den på resande fot Fronning.
Nu behöver han inte landa.
Landningen fixade bottenlaget från grannkommunen :)!

Sa jag talanger.
Sa jag Vetlanda BK?
Känns som talanger blir årets ledord i den småländska idrotten :)

***

6 kommentarer:

  1. Så härlig seger, mot ett gäng sillarensare från Götet.
    Härlig match och jag håller med Ledin rena Hockeygodiset

    SvaraRadera
  2. Vunnit alla hemma eller :)??
    Nu gäller det bara att vöända den trista uddamålsbortaförlustserien också ...

    SvaraRadera
  3. pef:
    Sockerkringlor hä ä mitt liv hä!!
    Kan bara härma hahahahahahahaha

    SvaraRadera
  4. Skrattar häst som skrittar bäst.

    SvaraRadera
  5. Va skriver du, jag ser inte för jag har tårar i ögonen, skrattfest pågår hahahahahahahahaha

    SvaraRadera