22 oktober 2009

Dagens Dikkat



På lördag blir det en intensivt konstig dag.
Två vernissage och ett Öppet Hus!!
Fredrik Lindberg har vernissage på Nationalgalleriet.
Klas Öster lomomerar på Djurgårdsvarvet.
Han Lindroth öppnar sina portar på Mosebacke.

Dikkat Sanat.
Pozor Umjetnost.

Jag plåtade hängningen på Nationalgalleriet idag.
Fredrik Lindberg.
Kan bara konstatera.
Det blir en häftig utställning.
Spännande konst.


Lite spännande blir det också om man fotar in i ett av hans verk ...


Galleriet får en annan skepnad ...


Hur kul som helst.
Men sen kommer som vanligt han Rahmberg ...


Sa jag det?
Sa jag lomo??
Visst gjorde jag det.
Här står han i mitten ...
.. lomomerad av undertecknad :)
Tillsammans med övriga utställare.
Christer Gullberg och Peter Nyberg.



Denna utställning pågår endast lörd/sönd.

Sa jag det?
Sa jag återkommer ...




***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar