30 oktober 2009

Dagens Första

Vi leder med 3-2 efter den första av årets halvlekar.
Vi leder med 3-2 över svenska mästarna.
Årets första VBK-mål görs av nyförvärvet Andreas Lysell.
Tomas Knutson gör sitt första seriemål i VBK-dressen.
Björn Einarsson gör sitt första seriemål för säsongen.
Härligt, härligt.
Nu håller vi ihop i andra också ...



Värre är det för Edsbyn i TV-matchen mot SAIK.
Byn är i princip utspelade och ...
Just i detta nu gör Sandviken 4-1.
Edlund inledde målskyttet med mål redan efter 34 sekunder.
Årets snabbaste???

På Zinken leder Hammarby med 3-1 över Broberg.
Bollnäs - Sirius står 1-1 efter första.

Sa jag elitrapport.se.
Där följer du bandypremiären på Kullen.

Bandypremiär.
Har jag sagt det??

Huvva, huvva!!

***

2 kommentarer:

  1. Här håller jag med dig fullständigt. Jag vet inte bättre. Ska också erkänna att jag spelat bandy i min glada ungdom. Eller var det banjo...
    Kram på dig och ingen mer franska, lova det! :-)

    SvaraRadera
  2. Härligt att vi är överens och jag tror att vi även skulle vara det om jag skrev det på franskan, men numera kör jag danskt rågebröd, grovt i munnen och godare!!
    Jag spelade också banjo i min ungdom eller om det var bandy??

    SvaraRadera