24 oktober 2009

Dagens GÄZZ



Wunderbaralainen.
Det som skulle hända hända.
Det som kom om en överraskning för alla utom för ...
Visst ...
Den som kan sin gåsablogg vet att jag tippade detta.
Hade det på känn.
Stortån ni vet!!
Sen att jag trodde på en seger.
Vem bryr sig ...
Det räckte med 1-1.
Det räckte!!!

HELVETES JÄVLA SKIT VA GÖTT!!!
Nu är vi i alla fall med på Text-TV igen :)
Vi är i Superettan.
Vi slipper kval.
VI ÄR DÄR!!
Vi är tillbaka i svensk elitfotboll!!

TACK alla ni rödblåa hjältar!!
TACK!!!



HV71 har 1-1 efter den först perioden.
VBK:s talanger är i princip utslagna.
Tung förlust mot Bollnäs.

Djurgården vann över ÖIS.

***

4 kommentarer:

  1. Så Dj**** Gott, Jukka Jukka Jukka!!

    SvaraRadera
  2. Så dj**** trendbrottgott!!

    SvaraRadera
  3. Ett stort grattis! Jag är också glad över att mitt lag spelar i Superettan nästa år...

    SvaraRadera
  4. Tack.
    Ja det har varit tungt år för Norrköping, jag trodde nog att det skulle bli en ettårig sejour, men det är inte så enkelt som man tror i Superettan.
    Kul för Åtvid!!
    Vi har haft två tunga år i söderettan och det känns skönt att äntligen åter få vara med i toppfotbollen!

    SvaraRadera