31 oktober 2009

Dagens Tore

Den som letar ska finna.
Jag letade och jag fann.
Men.
Jag fann inte det jag trodde jag skulle finna.
Tog en morgonpromenad i hufvudstaden.
Jag trodde jag skulle finna massvis med firande gula glada supportrar.
Trodde hela Stockholm skulle gå i gult efter gårdagen.
Trodde att alla stockholmare skulle vara som bananer idag
Men.
Det är bara att konstatera.
Stockholmare är ett märkligt folkslag.

Nåväl skam den som ger sig.
Skam har man bara i kroppen.
Och den som har skam i kroppen han ger inte upp!
Jag gjorde mina fynd.
Först en "hemlig låda" ...


Men vänta lite nu.
Det står något skrivit där ...??



Hrmf!!!


Dagens mest spännande fynd hittade jag i Humlegården.


Kan detta vara från ...
För visst ser det ut som om hon tappat något.
256 mb ...
Kanske jag äntligen får svaret???
Är alla pippirzzis utsända av den lokalaste av de lokala???

Återkommer ...

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar