20 november 2009

Dagens Hopper

Edward Hopper.
Apartment Houses, 1923 ...




***

4 kommentarer:

  1. Du är olydig Gåsephzon...Hopper och du? Jag är grundlurad!!! Fredagsstädning, MÅSTE man?
    (Ordverifiering: ATEDEO. Är det en konstform eller luktagottunderarmarna?)

    SvaraRadera
  2. Hopper och jag lever gott tillsammans :)

    Varför får alltid du så konstiga verifieringar :)???

    SvaraRadera
  3. Men krama Hopper hårt från mig då, om ni ändå bor ihop :-)
    ALLTID när jag verifierar, ALLTING, så blir det konstigt.
    T.ex. nu: OVEKEDOL. Ett musikinstrument? Halstablett? Ännu en medicin?
    Puss påre Gåspåse! :-)

    SvaraRadera
  4. Han ska kramas alla små figurerna ska få se sig en också idag är jag generös!!
    Nu hoppas jag att alla spelarna i Bollnäs bandylag läser min blogg, bestämmer sig för att lägga ut en kommenatar och så får dom sig en ordverifiering som gör att dom glömmer bort att spela bandy ikväll!!

    OVEKEDOL??
    Har inte den blekaset men jag har för mig att VEEDOL är nån form av motorolja???
    Kan det vara fiskleverolja?
    Kanske finns det ett märke som heter så??
    - Har du tagit din OVEKEDOL???
    Hrmf!!
    Känns bra, liger bra på tungan!!
    God Jul och skål!!

    SvaraRadera