28 november 2009

Dagens Knapp



Sa jag opåverkad?
Jag vill inte påverka någon.
Har jag aldrig gjort!!
Men ...
Sjöström, Söderling, Nordqvist, Gustafsson, Larsson, Jonsson, Stenson, Södergren, Jansson ...
Vilka är det??
Simning, tennis, golf, kanot, cykel, skidskytte, längdskidor, orientering, brottning, fotboll ...
Vad är det??



1. Sarah Sjöström, simning
2. Robin Söderling, tennis
3. Bandylandslaget, herr
4. Anna Nordqvist, golf
5. Anders Gustafsson, kanot
6. Gustav Larsson, cykel
7. Helena Jonsson, skidskytte
8. Henrik Stenson, golf
9. Anders Södergren, längdskidor
10. Helena Jansson, orientering
11. Sofia Mattsson, brottning
12. Zlatan Ibrahimovic, fotboll



3 kommentarer:

  1. jamen det var bra du påminde nu har jag röstat . Tackhovesses

    SvaraRadera
  2. hmm ser att jag fick in koden på kommentaren och vad i hela betyder hovesses märkliga ord den koden ger en denna som den ska ha nu är då inte mycket bättre skrattar...

    SvaraRadera
  3. Hoppas nu bara att du röstade rätt???

    Hovesses ...
    Finns i en kunglig kortlek!!

    SvaraRadera