24 december 2009

Dagens Julkort

Några sena dök upp.
Först ut den vackraste bandyklubben.
Trefaldiga mästarlaget med ett antal blivande ...


Från fotbollslaget i det gröna hjärtat ...


Sen ett från By á bladet.
Men det fick jag photoshoppa lite.
Visst har hans intresse för bandy ökat.
Men ännu återstår mycket!!
Ett nystan ska ju vara rött redaktör'n ...


Till sist ett från den lilla men fina lexikonredaktionen ...
Tack själva för ett fint samarbete.



God Jul

Extra Extra rid ål abutt it ...
Även den virkande och stickande har nu skeckat ett ...



Men vad säger du Konsthandlarn??
Färgen på nystanet??
Lite väl mycket åt orange eller hur!!

God Jul

Uppdaterat 12:52.
Nu har redaktör'n insett och ändrat

Nu kan jag fira julen igen ...

Godare Jul

***

4 kommentarer:

  1. Skulle uppskatta om du, som överjävligt enväldig nystanfärgchef, kunde titta in hos mig och göra en rödfärgsbedömning.

    SvaraRadera
  2. bb:
    Okej och så återkommer jag hit ...
    Sagt och gjort damerna var villiga!! Säg skulle jag ta för mig eller åka hem och tapetsera om badrummet ....

    SvaraRadera
  3. .. så var jag åter på läktaren:
    Till kulören på nystanet ..
    en aning lutandes åt att det går en aning lite för mycket åt orange ... men det kan du nog fixa till i photoshoppen!!
    Rött är rött även på julen!!

    Men jag lägger trots alla protester från redaktionen upp även ditt julkort annars får jag väl alla Jailbirdar och björkar i Ume' på mig :))

    SvaraRadera
  4. Kan det vara så att jag, i all blygsamhet, ändå lyckats påverka nyansen till det mer oranga hållet.

    SvaraRadera