16 december 2009

Dagens Repris

Är det viktigt så är det ...

Du har nu en halvtimme på dig att bege dig till Stadshuset.


Direkt från den gula officiella ...

Manifestation för konstgräs, ishockeyhall och bandyhall
Onsdag 16/12 kl 17.30 vid stadshuset ...
Den 16 december ska kommunfullmäktige fatta beslut om Tjustkulleprojektet. Det handlar både om ett 25-årigt hyresavtal och om en borgensförbindelse. Nu måste vi hjälpas åt att visa politikerna att vi är många som vill ha de här anläggningarna.

Vetlanda Arena AB uppmanar alla föreningar inom fotboll, ishockey och bandy att samla så många medlemmar som möjligt i matchtröja/profilplagg utanför Vetlanda stadshus kl 17.30. Sammanträdet börjar kl 18.00.



Inför: Vetlanda-bandyns viktigaste match

Dom är värda det.
Dom är värda en bandyhall.
Både aktiva och tränarstaberna ...



***

6 kommentarer:

  1. Men va faan Josephzohn! Jag hinner inte ner i tid hur fort jag än cyklar! Men jag kan virka en konstgräsplan, skicka måtten bara så fixar jag det.
    Visst, en sån här vag dag duger Wadling. Absolut! Meduza är också välkommen och jag tackar för bekräftelsen..MEN, det finns andra forum som kräver bekräftelse för att få tillträde till själva profilen...där bl.a. KVÄLL Höglund huserar. Fattar dumma gåsar NU då? :-)

    SvaraRadera
  2. Enligt senaste rapporten är det fullsatt, folk fick vända i dörren!!

    Till slut fattade jag.
    Du är bekräftad, men fäjsbookken är inte min stora grej!! :)))

    Nu måste jag ila, Filmklubb ikväll!!

    SvaraRadera
  3. Vi får hoppas ...
    ... och hoppas de går på matchen på fredag så ni får publik där också.

    SvaraRadera
  4. //:
    .. återremiss???

    På fredag går man in två till priset av en, borde ju passa oss smålänningar :))))
    Men Broberg??
    Tror inte att Broberg drar mycket folk!!

    SvaraRadera
  5. Verkar i allafall röra sig i Vetlanda. För Brobergs del verkar bandyhall gått i stå ... ny styrelse m.m.
    Såg att de till och med skulle flytta en hemmamatch, för å se om där finns publik eller?
    Kanske bygger de hall i Åby?

    SvaraRadera
  6. //:
    Men det är då själve fan att dom inte kan bestämma sig :))

    Att flytta matchen till Åby?
    Mer ett tack till Åby för de kommande världsstjärnorna!!
    Men nog behövs det att bandy sprids i Småland just nu .. :)
    Det gamla bandynästet känns mer som ett örnnäste!!

    SvaraRadera