19 december 2009

Dagens Tysta

goosevisionen
visar
Gåsen - Fri bandyvision



Märkte ni något?
You Tube har strypt musiken ...
Tuben har gett sig på "den fria bandyvisionen".
Den Fria bandyvisionen är inte längre fri :)
I alla fall om man ska tro tuben!

Men som tur är.
Som tur är.
Som tur är finns även Vimeo
Och där.
Där stryper dom mig inte (ännu) ...
Där visas allt i sin forna glans ...
Där visas allt till toner av musik!!

goosevisionen
visar
(den ostrypta versionen)

Gåsen - Fri bandyvision




Om inte jag gör det?
Vem gör det då??
Vem visar bandy när den är som bäst!!
Inte han Jansson på huvudläktaren i alla fall :)
Nä ska det visas sporternas sport ...
.. ska det visas gul bandy ...
.. då är det goosevisionen som gäller!!

Märkte ni något?
Märkte ni att tuben även stryper slutet på de flesta videår!
Jo så är det faktiskt.
Så vill man se allt.
Vill man se sporternas sport i sin fulla ändning.
Se den då på goosevisionen i skönt samarbete med Vimeå :)
Vi e me å visar ...

Sa jag 9-6 ...???

***

2 kommentarer:

  1. Ja, så klart! :-) Vilken rar liten kycklingfilm! Förlåt att jag hädar, men JAG såg en massa kycklingar. Skulle jag inte det?

    SvaraRadera
  2. Om inte du ser kycklingar vem ser dom då??

    SvaraRadera