20 januari 2010

Dagens 8-3

Nu har jag hittat den perfekta uppladdningen.
Skit i Abba.
Skit i Lay All Your ...
Dagens Låt .. blaha blaha ...
Dovas.
Där satt uppladdningen.
Man går till Dovas och ...
..när man har kommit hem då har VBK vunnit.
Kungälv blev en munsbit.
En enkel seger?
Visserligen släppte vi upp dom till 3-0, men sen ...
Sen var västkustsalladen slut.
Sen gjorde vi sju raka.
8-3 .. en komfortabel seger!
Tyvärr vann både Vänersborg och Happyveranda.
Tyvärr.
Så kampen om strecket går vidare.
Å andra sidan.
Det finns ju ett streck uppåt också ...
Men det är ju ett annat streck.
Men det är ju en annan femma.
Först tar vi Manhattan sen tar vi Berlin!

***

7 kommentarer:

  1. Jag förstår att du skriver 7-3 efter Dovas och medtanke på ditt tips men 8-3 var det bara så att du inte tror att du vunnit en guldtia....

    SvaraRadera
  2. Ooops men detta var bara ett vanligt skrivfel ...
    Ska ändra direkt :)))

    SvaraRadera
  3. Förlåt, vart har jag kommit? Jag är blind nämligen, ser inte ett skit. Så EN sak är helt säker: Jag är ingen fuskare! :-)

    SvaraRadera
  4. Okej från och med nu och några minuter skriver jag med blindskrift.
    Vi vann med 8-3 och undertecknad var i särklass bäst bland de som vågade tippa ...

    SvaraRadera
  5. Jag fingrar på knottrorna...hm..aha...såpass...ja grattis på dom/er/oss då!
    Ber också att få gratulera till det vältippade resultatet. Hädanefter kysser jag edra fotsulor. Men BARA om dom är iklädda tubsockor. Vita.

    SvaraRadera
  6. Sitter säkert skifint med en brakseger efter två braktorskar!

    SvaraRadera
  7. bb:
    Hade faktiskt helt rätt halvtidsresultat, men sen visste di gule luarna att jag tippade 7-3, så dom gjorde allt för att j*vlas med mig :)
    Jag har aldrig vita strumpor, så det är lugnt :)
    Kyss på du.

    tommy:
    Du kan bara ana :)))

    SvaraRadera