23 januari 2010

Dagens Glassålågi


***

5 kommentarer:

  1. Maj gadd så vackert!
    Är inte DEN gröna färgen, D E N gröna färgen? Blågrågröngrå...

    SvaraRadera
  2. Vackert men samtidigt litta otäckt??

    Är det den?
    Då har jag helt fel färgtankar, min blågröngråa är betydligt mörkare, men det kanske har med min egna bakgrund att göra :))???

    SvaraRadera
  3. Din gröna ungdom tänker du på...väldigt mörk. Huvva, som du brukar säga.

    Asså DEN gröna, mörkare än på bilden men tonen är rätt. Som den översta hyllan. Så färgtänker hon.

    SvaraRadera
  4. Men ge hunden glassen! NU!

    SvaraRadera
  5. bb:
    Nej, nej jag hade verkligen ingen grön ungdom, min ungdom var av en annan färg ...
    Men mörk det var en ;).
    Allt var totalt mörker :).

    Så färgtänker inte jag allt grönt på denna bild är alltför ljust, mörkare, t.o.m. mörkar än den översta hyllan ... men jag kan ha fel, inte för att jag tror att jag har det, för det är sällan jag har det .. fel alltså!!

    red:
    Grinande pedis?
    Tror du att det passar??

    SvaraRadera