21 februari 2010

Dagens Stav

Vilken underbar svensk skiddag det blev.
Hellner tog guld och Olsson brons.
En svensk taktikseger!
Wunderbaumaskidalainen.

Minst lika roligt.
Han Petter Snorthugg blev elva.
Wunderbaumautanmedaljalainen!!

Idag läser jag i bladet.
Han Snorthugg är sur.
- Hellner förstörde min stav.



Han blir bara mer och mer pinsam, han Snorungen!
Hinken är blå, spaden är gul ...

Uppdaterat 15:47
"Det är skönt att vara ensam,
det är bra att vara två,
men när man ska leka lekar då är många bäst ändå ..."

Jag är inte ensam om att tycka.
Jag är inte ensam.
Tränare Djupvik och jag är överens.
Djupvik tycker det är på gränsen, jag tycker han passerat!
Men, nåväl vi är överens.
Gamle storrännaren Dählie och jag är överens.
Är man stor i käften ska man kunna prata om allt :))
"Stora idrottsmän pratar även i motgång"!!

***

2 kommentarer:

  1. Stavar??? Använder dom stavar? Vilket jävla fusk!

    SvaraRadera
  2. Norrmän är fuskare, det har dom i blodet .. dom föds dopade och utvecklar sedan fuskgenerna!!
    Fy fan för Snortuggande norrmän :)))

    SvaraRadera