25 februari 2010

Dagens Utslagna


Aj, aj, aj, sa han Rehnberg.
Uj, uj, uj säger undertecknad.
Tre Kronor är utslagna.
Slovakien vinner med 4-3 ...
Jag är soffslagen!!
Slovakien slog vak i mina gulddrömmar

Tre Kronor gör ingen bra match, men ...

De regerande Olympiska mästarna är utslagna.
Endast kanadensarna jublar .. och alla slovaker.

Kom igen nu.
Nu vill jag ha alla bortförklaringar på papper :)

Hörde jag rätt?
Hörde jag han Wikegård snacka om plan B??
Men han blev avbruten ...
Hörde jag han Alfredsson skylla på isen??

Kan bara konstatera ...
Vi är i alla fall lika bra som Norge.
3-4 är ju alltid 3-4 ...



AJÖ

***

8 kommentarer:

  1. Får Tre Kronor möta Norge nu, i matchen om platserna 5-8?

    SvaraRadera
  2. Nej jag tror inte att dom spelar om dom platserna, men jag är inte säker, men jag tror att allt är över nu för våra Kronor!!

    SvaraRadera
  3. Om man nu nödvändigtvis vill hitta något positivt så är det skönt att 3 kr slipper bli ytterligare devalverade av lönnlöven. Risken hade varit överhängande för att det endast återstått några korvören....

    SvaraRadera
  4. Risken var stor, men det är ju en helt annan femma.
    Det hade dock varit ett kuligare slut, faktiskt!!!

    SvaraRadera
  5. Jovisst, och vi hade sen haft ytterligare en match att revangera oss på och bärga en medalj... suck...

    SvaraRadera
  6. Livet är som en förlängning .)

    SvaraRadera
  7. ...som inte slutar med straffar hoppas jag?
    Nej sudden death är min melodi, synd bara att det ska ske på övertid...

    SvaraRadera
  8. gp:
    Sudden Death :), så sant så sant .. öhhh

    SvaraRadera