31 mars 2010

Dagens Assar

Dagens Nyheter idag.
Rena rama dazzålågin :)!!



***

13 kommentarer:

  1. Hahaha, så oredigt och braaaa!!! Vem låter sig INTE inspireras av dazzålågi? :-)

    Akta kläppen idag...
    Dymmelonsdag på dig! :-)

    SvaraRadera
  2. Nej vem gör inte det, men jag vänta fortfarande på att "Bakterie-Bengan ska göra entré :))??

    Alltid aktar jag kläppen :)!

    SvaraRadera
  3. Bakterie-Bengan, är han nån i dina kretsar?

    SvaraRadera
  4. Gäzz han bodde i Gamla stan och var med i filmklubben, men så köpte dom en gammal station!!!
    När vi var på väg till Sunne kom hans namn upp och då var han Lundkvist snabbt framme med sitt berömda anteckningsblock :))))

    SvaraRadera
  5. Du hittade han Assar, så bra. :)
    När kommer dina förutsägbara tippningar inför semifinalerna?

    SvaraRadera
  6. Mmmmmmmmmmmm :)

    Förutsägabara är endast do som är självklara.
    Jag analyserar just nu .. återkom imorgon.
    Kan väl avslöja att det lutar åt .. men som sagt återkom imorgon!!!

    SvaraRadera
  7. Låt mig avslöja: Du tippar HV - Linköping i final. Dassigt.

    SvaraRadera
  8. pef:
    Hahahahahahahahahaaha

    SvaraRadera
  9. Tänk, jag behövde inte ens titta på mina kulor för det där. Jag läser dig som en öppen bok, ditt genomskinliga spöke.

    Vad kännetecknar vägen till finalen? Djur går den.

    SvaraRadera
  10. Att HV71 tar sig till final är ju ett måste, annars är det ett fiasko :))
    Men sen var det faktiskt hårt mellan ditt och brorsans lag, men efter mycket vågskålande och en del vindito, kom jag fram till att det det hänger på rutinen!!
    De gamla rävarna i LHC kliver fram, det såg man i den avgörande matchen mot Frölunda ...

    Djur går kostigen

    SvaraRadera
  11. ...och alla djurstigar bär till finalen!

    Hur rutinerat är det att låta allt hänga på sista matchen?

    SvaraRadera
  12. Rutinerat och rutinerat .. hur gör katten med sina råtta??
    Leker med den tills döden skiljer dem åt :))

    SvaraRadera