30 mars 2010

Dagens Gif


via musselsoppan


***

12 kommentarer:

  1. Jaså den föll på läppen ;)

    SvaraRadera
  2. Det gjorde den och då ska han veta att gifmarknaden är tuff just nu ... :)

    SvaraRadera
  3. Å fy faan va högt å rörigt å...nää jag kan inte titta!

    SvaraRadera
  4. Kör den i slowmotion!!

    SvaraRadera
  5. Blir det mindre högt då?

    SvaraRadera
  6. Mindre högt, självklart fart och höjd går alltid hand i hand tillsammans ..

    SvaraRadera
  7. Tror jag inte ett skit på. Är det högt så är det högt oavsett. Huuu!!!

    SvaraRadera
  8. Tror du inte då får du skylla dig själv!!

    SvaraRadera
  9. Farting och höjdrädsla hänger absolut ihop, det VET jag.

    SvaraRadera
  10. Ja men då .. farta mindre och höjden är borta??

    SvaraRadera
  11. Hahaha, borde jag ha kunnat räkna ut!

    Om du är riktigt snäll kanske jag berättar vad som hände med luften som doktorn pumpade mig knökfull av under en tarmröntgen.

    SvaraRadera