27 mars 2010

Dagens Lotech

När du besöker fotoutställningen "LOTECH NOTECH" ...
Jag förutsätter att du gör det.
Självklart.
När du gör det.
Missa då inte att gå runt hörnet??
Fotoutställningen är lätt att hitta.

Väl inne är det bara att följa pilarna .. alla ska till Varberg!

Men sen.
Sen när du är ute igen ...
Då går du bara runt hörnet.
Det andra hörnet??
Och där står det.
Mitt bland den moderna arkitekturen .. står det.
Mitt i motljuset står det ...
Kan var ett av Stockholms sista skjul av denna typ.
Klätt med sinus-korrugerade plåt ...
.. den vackra korrugerade plåten!!
Rostig och färdigpatinerat!!






Heliosgatan ...

***

4 kommentarer:

  1. ...förutsätter?...jamen STUUUPET?

    Jag ger mig faderuttan på att jag skulle uppskatta skjulet MER...Vilken patina! Vilken skönhet! Ett skjul att älska! :-)

    SvaraRadera
  2. Förutsätter att alla bor i regionen, förutsätter att alla dom går ...
    Har man hamnat på andra sidan stupstocken så får man skylla sig själv .. men man får ju ta del av en del godsakerna via goosevisionen.
    Tänk så vackert det kan vara i de däringa nybyggda områdena :)
    God Skjul på dig!!

    SvaraRadera
  3. Jag skyller mig, och deltar i goosegooset så mycket jag bara får :-)

    SvaraRadera
  4. Gäzz ibland får man skjula sig själv!!

    SvaraRadera