29 mars 2010

Dagens Reklamfilm

Snacka om magnetism ...



Kan det va najlån??

***

5 kommentarer:

  1. Kan va spunnet ur silkesfjärilen också...

    Som kuriosity kan jag berätta att min mamma "maskade" strumpor på 50-talet. Med en elektrisk nål lagade hon fina damers trasiga strumpor. En liten, men dock, extrainkomst.

    Måndagsgoos på dig! :-)

    SvaraRadera
  2. pef:
    Bandylån??
    Hrmf!!
    Kan man låna till en bandyhall???

    bb:
    Kan vara spunnet socker också ...
    Stoppade strumpor har man ju varit med om men maskade strumpor???

    Gås måndag!!
    Igeen!!

    SvaraRadera
  3. Synd jag inte sparade "maskmaskinen", som bevis.

    Kuriosity nr 2: Min pappa rullade lotter(!) under samma tidsperiod. Om du vill kan jag berätta hur DET gick till :-)

    SvaraRadera
  4. bb:
    Jag tror dig, JAG TROR DIG :)!!

    SvaraRadera