23 mars 2010

Dagens Svartvita



***

8 kommentarer:

  1. ...dystert. MEN, man ser ljuset!

    Tisdagspositivt på dig! :-)

    SvaraRadera
  2. Vem kan vara annat än dysterkvist efter gårdagen??
    Men man ser ljuset ...

    SvaraRadera
  3. Igår var det Kennethdagen glömde jag nästan, grattis Kenneth. Här är ett klipp från färgtevens tid .....

    http://www.youtube.com/watch?v=WBp6SCj6d38

    SvaraRadera
  4. Missade jag det?
    Kennet(h)dagen!!
    Men tack vare den gamla reklamaren blev ju dagens betydligt odystrare!!

    SvaraRadera
  5. Jag bara gojade lite, mitt undertryckta ego märks knappast bland apashlerna. Men nu kommer det snart ett aparschle med Ramkvilabus från nästan Täby, bäst att hjälpa honom!

    SvaraRadera
  6. Det är helt okej att du arar lite!
    Men nästan Täby .. det låter obehagligt!!
    Är det inte bättre att han får kliva av i Korsberga???

    SvaraRadera
  7. Joho, de läppte in bussen på honom i citytermialaen mitt i stockholm,ha ha. Koseberga kostade 176 kronor extra utan pulsa snö och en överkörd hund sa dom.

    Ta ta ta ra rta ta säg inget till Barbro .. sånt muskar .. Regina vagina carolus rex infenito skártorsdan .... fan va det kliar..

    SvaraRadera
  8. Klart som f*n att det kliar ...

    SvaraRadera