26 april 2010

Dagens Riksettan

Riksettan .. tidningen om bilismens guldålder.
Har nu även blivit en tidskrift om mackarnas guldålder :)
Tidningen tipsar i det senaste numret om bloggen Mack & Motell!!



Så om ni helt missat "mackarna" ...
Gör ett besök idag.
Gör ett besök nu.
Leta efter din mack, din stad, din by, ditt bensinmärke ...

Ett litet grattis till "alla oss" som bidragit.
Farbror Sid, Raggmunken och undertecknad
Men mest ett stort grattis till idéaren han Grandprix63.

Sa jag det??
Sa jag varför??
Varför finns det ingen rikstäckande tidning om "dassens guldålder"?
Då kunde ju dom notera Dass Spotting :))

Sa jag Venturo
Venturo det finska plasthuset.
Som för övrigt också blev en mack :)!!
Det kan man tydligen också läsa om i det senaste numret

***

12 kommentarer:

  1. Roligt, sa Bill
    Men Måns har som vanligt lite svårt att glädjas åt andras .. :))

    SvaraRadera
  2. ...sa grodan Boll:)

    wv: retra
    ja, det är väl det ni gör. Och jag.

    SvaraRadera
  3. Jag är hedrad :-)

    SvaraRadera
  4. Maja Gräddnos instämmer i glädjerop och hyllningar!

    SvaraRadera
  5. pef:
    Retrar gör väl vi alla :)

    M&M:
    Förstår det!!

    bb:
    Hur går det med Torsten då, vad tycker han :)))??

    SvaraRadera
  6. Torsten tycker mycket om att bli styrd med järnhand, och uppskattar även att gung-gung-gunga när jag säger till om det. Men han är lite torr om skrovet. :-)

    SvaraRadera
  7. Torr om skrovet .. då passar ju Mack & Motell som handsken!
    Finns väl inte en mack som inte har olja på lagret??
    Olja nu opp han Torsten och Köpenhamn!!

    SvaraRadera
  8. Ja, han behöver en rejäl rundsmörjning, den gamle Torsten ;)

    SvaraRadera
  9. Min famn är en hamn och smörjningen från munlädret räcker till Torsten också, så det ordnar sig :-)

    SvaraRadera
  10. Känns det icke som om Torsten fått en hemma(f)hamn??

    SvaraRadera