27 april 2010

Dagens Röda


Little Red - Tyler Garrison, SoI

10 kommentarer:

  1. Åh, här kan jag stanna hur länge som helst...mina ögon är större än mormors. Underbar!
    Känner lite Mumindalen här...

    SvaraRadera
  2. Gäss för Mumindalen!!

    SvaraRadera
  3. Absolut hellre Mumindalen än i ett stup .. stup i ett??

    SvaraRadera
  4. Jag bor inte I stupet. Bortom. Dessutom finns det en stadsdel här som heter Mumindalen. Eller snarare Umedalen, fråga farbror Fronning han känner till det.

    SvaraRadera
  5. Asså jag som trodde att det var Bromma som var Mumindalen :)
    Jag tror aldrig på något som han fronning säger sig veta!!

    SvaraRadera
  6. Jag litar stenhårt på Fronning! Han har en kamrat i Tavelsjö och DÅ är man ärligheten själv. Hahahahahahaha!!!

    SvaraRadera
  7. Tavelsjö??
    Jesper Blomqvist??
    Honom kunde man lita på men han Fronning hahahahahahahahahahhaaaaaaaj aj aj don't hit me with that .. play some music

    SvaraRadera
  8. Jespers morsa, Ulla, brukar jag grillfesta med. Det kan du lita på!
    Fronning litar jag på så länge... :-)

    SvaraRadera