31 maj 2010

Dagens Åsa-Nisse

.. "att ge sig på ett redan fulländat mästerverk ..."







***

13 kommentarer:

  1. Så GÖR man bara inte! Jag protestblundar från och med nu!

    Måndagshelvitte på dig! :-)

    SvaraRadera
  2. Men vilken underbar Bergman :)
    Filmen kan inte bli annat än en katastrof .. se hur det gick för mjosikalen förra sommaren .. nerlagd redan efter introt :))

    SvaraRadera
  3. Som att svära i kyrkan!!

    SvaraRadera
  4. Erkännes att jag inte lyssnade på "Bergman" i förmiddags, kunde inte installera och hade brådis iväg, men NU....Hahahahahahahaha! :-)

    SvaraRadera
  5. På slutet sprängde man alltid ett utedass. Genialt!

    SvaraRadera
  6. Asa_Nasse31/5/10 20:03

    Jag har aldrig sett (eller ovett) en oäkta gås.

    Småljåpar. Ända in i mumindalen där vi samlas ....


    Alla blir bedre motlutet ..A

    SvaraRadera
  7. munken:
    Ja fy fan :)!!

    bb:
    Men NU hahahahha
    Och imorgon hahahahaha

    pef:
    Jag har filmen .. kanske kommer igen .. hahahahaha

    a-n:
    Men det har jag, jag har varit på ett otal maskerader ...
    Lutar havet???

    SvaraRadera
  8. Knohultarkivet - assistent Björkmus31/5/10 21:37

    Orden lurar runt fattar du väl og björkana brusa....

    kanin inte saga mur.......

    SvaraRadera
  9. björkmusen:
    Kanniinte kanniinte sluta skjuta...

    SvaraRadera
  10. Nej, för fan! Sluta inte!!! :-)

    SvaraRadera
  11. Kanin saga mur??
    Hahahaha.
    Känns som om vi är många som sitter med en Beaujolais ..
    Men inte fan slutar jag skjuta, kan tänka mig att skjuta upp det mesta tills imorgon :)!

    SvaraRadera
  12. Jag blir ännu värre när jag Beaujolaisar, så stäng rutorna när det blir aktuellt.

    SvaraRadera
  13. Här har vi inga rutor, här kör vi alltid med öppna revbensspjäll!!

    SvaraRadera