21 augusti 2010

Dagens Plank

Dags för en utställning du inte behöver planka in för att se.
Det räcker med att du är på rätt sida av det.
Fotoutställningen "Planket" på Lilla Mejtens gränd kl. 12-17.


Stadens största fotoutställning.
60 inbjudna fotografer.
Strömholm, Petersen, Epstein ...
70 meter plank till de inbjudna plus 20 meter för de oinbjudna!!

Själv ser jag mest fram emot den här delen ...


Planka in på Facebook

Uppdaterat 14:32
Några ögonblick ...









Uppdaterat 22/8
Planket - Bildextra - Epstein
Nu finns det bilder av han Petersen ...

***

8 kommentarer:

  1. Men vad säger vädret en sån här dag? Regn, eller planksteker solen?

    ...och den undre bilden visar naturligtvis den rätta sidan :-)

    Lördag tamefan på dig! :-)

    SvaraRadera
  2. Vädret sa sol!!

    Men inte ett nystan så långt planket kunde ses och ingen Petersen??

    SvaraRadera
  3. Här har du ett foto att spika upp.

    SvaraRadera
  4. Hade inte regnet öst ner så hade jag tagit efter damerna och satt mig på min cykel ... :))

    SvaraRadera
  5. Skynda dig! De har redan startat!!

    SvaraRadera
  6. Känns som en protest .. men mot vad :)?
    Sitter redan på sadeln, tur att man har ett mobilt ...

    SvaraRadera
  7. Jag tror att de är på väg till Brahegatan.

    SvaraRadera
  8. Jag cyklade runt på Söder länge, länge, men så när jag kom hem så rätt du hade, där utanför min port .. huvva, huvva ..!!

    SvaraRadera