19 december 2010

Dagens Nystan



Vi reser med tåg.
Vi reser typ 136 mil.
Men om vi inte tar det som semester ...
.. då ska det bli två poäng.
Men jag vill inte bli besviken.
Inte en gång till ...
Därför tippar jag 5-5 ...
Därför går jag på förra årets resultat.
Då blev det 4-4.
Och 4-4 blir det aldrig två år i rad .. aldrig.
I alla fall inte på Gränsvallen .. aldrig!!
Därför tippar jag 5-5 ...

Sa jag supporterklubben?
Lite långt att resa för en bandymatch .. kanske.
Men vi har hyrt in några finska sisufyllda flickor som tar sig över gränsen.
.. och dom har lovat att hålla på oss ...



Sa jag klassisk starttid?
13:15 på en söndag.
Då ska en bandymatch starta.
Det är bandytid det!!

***

6 kommentarer:

  1. Se de positivt, ni behöver bara resa långt EN gång.

    SvaraRadera
  2. minus 18 graer och 4-5...

    SvaraRadera
  3. Minus 18 och Anti Ekman gör 1-0 efter två minuter, minns man Anti Ekman eller?
    Hur många mål gjorde inte han på Kullen förra säsongen :)??

    SvaraRadera
  4. Var lite orolig att tåget inte skulle gå...men vi är igång ser jag :-)

    SvaraRadera
  5. Problemen kanske dyker upp när det är dags för hemfärd?
    På grund av kyla spelas matchen 3x3 vilket tar lite längre tid ..

    SvaraRadera