15 december 2010

Dagens Svartvita



via 

Sa jag svårspelad?
Sa jag Skarpe Nord??

***

4 kommentarer:

  1. Ja det är nog bäst bra att han tränar och håller igång ......
    *****

    I går kväll diskuterade jag och min fru det ena och det andra… efter en stund kom vi på ämnet eutanasi (dödshjälp). Jag sade till min fru att om det någon gång skulle hända mig något, så:

    tillåt inte att jag liggandes får föda från en flaska, och att hon bara ska stänga av alla apparater som håller mig vid liv. …
    Då reste sig min fru, stängde av TVn, kopplade ur datorn och hällde ut min öl i vasken.

    Kvinnor kan vara snabba att ta livsviktiga beslut .......

    SvaraRadera
  2. Har motståndarna vindbromsande ballongbrallor så löser det sig, sa han som...

    SvaraRadera
  3. .. la pallade äpplen i sina (isina) ...

    SvaraRadera
  4. Inga ballongbrallor ikväll så äpplena får hänga kvar...

    SvaraRadera