30 januari 2011

Dagens Gåsålågi



***

14 kommentarer:

  1. Hahaha, kul! :-)

    Nog tänker man Råttfångaren från Hameln?

    SvaraRadera
  2. Ett gåsaklipp värt namnet!

    SvaraRadera
  3. Så J*vla bra!
    Inte bara snudd på, utan succé

    SvaraRadera
  4. Snudd på att vi aldrig glömmer vare sig "Succécitatet" eller denna film :)!

    SvaraRadera
  5. Gäss och råttor, sak samma...

    SvaraRadera
  6. Vad är det för råttskitsnack?
    Nämner jag det för en viss barägarinna, lär du bli jagad i resten av det plyschliv hahahahaha!

    Såg notisen (gåsskiten) jag lämnade vi din dörr eller var jag nu lämnade den, att stativet finns mot beskrivning av två bokstäver?!

    SvaraRadera
  7. Barägarinna? Det låter spännande. Men du, säg inget, va? Den där kommentaren var ju bara ett rent uppviglingsförsök och det vet du. Klart det är stor skillnad på råttor och gäss. Gässen smakar troligen mycket bättre.

    Det är toppen. Jag har inte glömt bort det. Kommer i veckan/helgen. Tack.

    SvaraRadera
  8. Råttans bar på Gotland. Du bar ju nästan där!
    Men jag tiger som muskatten :)

    SvaraRadera
  9. Jaså? Så missade jag den i alla fall...
    Bra att du är råttan. Tyst.

    SvaraRadera
  10. Ja, men den känner jag igen :)

    SvaraRadera
  11. Nästa sommar blir det ju dassutställning och Friskfestival på Tellungs och då kan du besöka baren live i naturli storlek :))

    SvaraRadera
  12. Abrahamsbergsråttan1/2/11 17:46

    Åhå! Toppen. Är även råttorna i naturlig storklek då?

    SvaraRadera
  13. Absolut både levande och döda, och så öl i stora storlekar!!

    SvaraRadera