29 januari 2011

Dagens Löp


Först trodde jag på vattenpumpen, bandyn, hockey, skapandet ...
Men så fick jag se det.
Löpet som förändrade allt!!
NU VET JAG ...

Tack Lasse för att jag fick sno halva din profilbild :)

Nu ringer jag skattemyndigheten.
Måste kolla upp det där med Rutavdragen?
Hur funkar det?
Kan jag använda mig av "rutan" ...

Helt apropå bandy och hockey ...
Sverige bandysemifinalar mot Ryssland idag kl 11:15.
Kan bara skriva det.
Förlorar vi idag kommer han Bergman att få göra en Frisk.
"Snudd på succé å så blev det FIASKO"

Men tyvärr.
Jag missar.
Jag är städ- och vasansvarig!
Vi på galleriet lyckas aldrig med våra Rutavdrag??!!

Lite senare samma eftermiddag.
Klarar vi våra HV-halsar i Läkerolarenan.
Brynäs på bortais.
Revanschens ögonblick är inne.
Förra gången vi gästade hålan Gävle blev det 0-3.

Laine är med igen ...
. vilket innebär att vi nästan har fullt lag :)
Skulle förvåna mig mycket, men ...
.. bottenstriden är tuff.
Brynäs behöver poäng ...
Men vi får hoppas på en omvänd Ragnar.
Snudd på fiasko å så blev det SUCCÉ ...




***

7 kommentarer:

  1. Med Laine tillbaks i andra uppställningen kan det väl bara bli SUCCÉ.Revanschens ögonblick definitivt!
    Helt apropå Bandy!

    SvaraRadera
  2. Vasansvarig, det viktigaste uppdraget! Förutom klockan då, men den kanske går på batteri...

    SvaraRadera
  3. rm:
    En fulltränad och skadefri Laine kommer att bli den avgörande faktoren :)

    High Noon en av de bästa filmerna någonsin!
    Do Not Forsake Me, en av de bästa filmlåtarna någonsin och så då en Bandyartist!
    Ska ta kontakt med Moe och se om han vill spela in Spla, spola isen :))
    Skål Tamefan!!

    bb:
    Häpp!

    SvaraRadera
  4. Finnar, finnar, finnar. Överallt.

    SvaraRadera
  5. Moahahaha .. tamefan överallt, men det var nära att bandyns finnar underraskade sig själva mot Kazakerna, men till slut skipades rättvisa, har man besegrat både Sverige och Ryssland ska man ju får spela final!!

    SvaraRadera