18 januari 2011

Dagens Segertåg

Visserligen på övertid.
Den senaste segern.
Men sju raka ...

Hoppas att segertåget fortsätter idag.
Helst ett tåg på normalspåret.
Helst en trepoängare.
Men bortaplan räcker det med ett smalspårståg ...
Ett tåg som vi avgör i sudden eller på straffar.
Ett tvåpoängståg!!

Men Luleå på bortplan är ingen dröm.
Först en resa halva jorden runt ...
.. sen möta ett bra lag.
Ett skdridskoskickligt och tufft lag.
Huvva, huvva

Minimera utvisningarna, sa Karlsson.


Som sagt jag är nöjd om vi tar två poäng.
Gör vi det sjunger jag på vägen till Dovas :)!

***

4 kommentarer:

  1. Som en klok man skrev på FB

    "Kör den klassiska speddvajvarianten .. in med dom i första planket" =)

    SvaraRadera
  2. Hahahahahahaha jag som trodde jag kunde leva ett anonymt HV-liv på FB hahahahaha ...

    SvaraRadera
  3. Hahahahahaha, jag skrattar med av bara farten...anonym på FB!!!

    Nåja, huvudsaken du sjunger på väg till RÄTT Dovas :-)

    SvaraRadera
  4. Jag nynnar redan .. men jag tror att jag tar mina kliv till Broncos ikväll .. var länge sedan ... :)

    SvaraRadera