16 februari 2011

Kvällens Sanning

Kvällen kan sammanfattas på många sätt.
Denna ofattbara bandyafton!
Vi leder med 2-0 efter 3 minuter.
Vi har 3-1 efter 25 minuters spel.
Vi förlorar med 14-4 ...
Hur var det han Ali sa?
Float like a bee, sting like a butterfly!


Bandybröderna Söderman var på plats.
Dom vet vad som hände.
Men vi andra.
Vi andra som följde matchen via elitrapporteringen .. iaf fram till paus ...
Vi undrar .. fick dom med sig fel klubbor???


Nåväl!
Sånt här händer även i bandy :)
Och nu är slutspelsdrömmarna över ...
Nu sitter man här .. intrasslade i målnätet!!


Skål Tamefan!!

***

9 kommentarer:

  1. Du missade väl inte Voltarna på The Ronny B Goode Show i kväll?

    SvaraRadera
  2. Jo det var ju det jag gjorde :(.
    Precis när jag publicerade det här kom jag på!!
    Men kan man hoppas på att man kan få en mp3 i mailboxen?????
    SNÄLLA!!!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Bara att ladda om ... chansen finns fortfarande ...

    SvaraRadera
  5. .. eller "till nästa år då ... ni andra spelar vidare."
    Surt sa ... :)
    Chansen finns men den har jag räknat bort!
    Men nästa år .. då är det en bubblande blodsfredagskväll igen :)

    SvaraRadera
  6. Men hallå, jag tog ju bort den för jag kom på att ni har ju chans fortfarande, om än liten.

    SvaraRadera
  7. Ja men jag ser och hör allt :)))

    SvaraRadera
  8. Tänkte inte på de ... ja e ju från landet ...

    SvaraRadera
  9. Det är livsfarligt att leva i dessa övervakningstidervarven :)!

    SvaraRadera