29 oktober 2011

Dagens Morgonkaffe

Brahegatan nyligen ...
Morgonkaffet i halsen ...
Sitter och analyserar ...


Idag är det full omgång badkarsbandyns Elitserie.
HV71 möter Kaffetanterna ...
Jag analyserar som bäst.
Då nås jag av att ...
Fan dom har snott min idé ...


Spionage pågår ...
Jag är rörd men inte skakad ...


Men det är klart.
Givetvis.
Vill man bli bäst.
Vill man besegra HV71 ...
.. då är allt tillåtet ...
.. då måste man ta till allt ...
Men tyvärr.
Det räcker inte.
Det kräfvs lite mer.
Lite mer än vad dom har!

HV71 HVinner med 5-4 ...
Helt klart.
Glasklart ...
Klart som korvspa ...

Sa jag Kristensen?
Norrmannen!
Ni minns va?
Ska bli oerhört intressant ...

***

3 kommentarer:

  1. HV71 passar bra. Du också, i frisyren

    .

    SvaraRadera
  2. Anunaki ....

    The truth about the Pyramids and 11/11/11 (part 1)

    SvaraRadera
  3. bb:
    Jag passar i allt men bäst i frysen ...

    knet:
    Jag bara älskar sanningen .. :)

    SvaraRadera