24 januari 2012

Dagens Straffmiss

Lika bra att jag förklarar mig direkt!
Jag skyller inte förlusten på Andreas Lysell.
Jag ser alltid möjligheterna.
Men om han Lysell satt straffen ...

Andreas Lysell har klivit fram som vår specielle straffskytt.
Gjort mål på alla straffar hittills.

Saken är den att Sirius leder med 2-1.
Vi får straff!!

Hade han satt den ...

Sirius vinner med 6-2.
Inte mycket att snacka.
Men visst är det tillfälligheter som avgör elitidrotten!!

Personligen ser jag en oerhört tråkig hockeymatch.
1-1 mellan Kostigen och Kaffetanterna.
Två lag i kris, som han Pelargonia-Nisse skulle sagt!
Lasse "Hästmannen" Anrell ...
En match där Tanterna tagit över i tredje.
En match där endast Weslaus plock räddar Djurgården från en katastrof

Båda lagen skulle behöva en Petrasek ...
Men han spelar tyvärr i HV71 :)

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar