23 juli 2012

Dagens Lomo

Saknadligen ...

Lomo

***

12 kommentarer:

  1. Luddaligen... (har inga a:n pa den har maskinen)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inga a:n??
      Tur att du inte är på Aland da ...

      Radera
    2. Varfor ga over an efter a:n nar man kan leva prickfritt utan.

      Radera
    3. Leva prickfritt .. aha du är i Bråmma!

      Radera
  2. Na da, jag lever prickfritt i EU-huvudstaden men imorgon landar jag pa Bramma eller hur du nu vill stafva det. Gud en san kansla det ska bli!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bryssel kan ta kål paa de flesta!
      Då komme jag på min cykel .....
      Då snackar vi kansla!!

      Radera
    2. Kommer du ordna valkomstceremoni?

      Radera
    3. Var det du som moonade utmed Ulvsundavägen??

      Radera
    4. Inte en chans, min häck är det mest privata jag har!!

      Radera