31 oktober 2012

Dagens Summering

HV71 utklassade Linköping igår.
5-0 efter tre perioder säger väl allt ...
Nja inte riktigt ...
Några artiklar och allt är allt ...


Här är några artiklar, som ger kött på fakta ...

"Stormatch av HV71 när LHC nollades"
"Utklassningssiffror för HV71 mot Linköping"
"Åkte fram direkt och bad om ursäkt"
"LHC utklassat av HV71"
"Jämtin i centrum när HV71 krossade Linköping"
"HV71 utklassade LHC"
"Wesslau nollade LHC" .. med TV-bilder

Det räcker så va?

Sen ber jag om ursäkt för mitt snabba twittrande ...
Ibland har vi experter fel!
Ibland har Boorken fel.
Ibland har han Wikegård fel.
Ibland har jag fel ... :)


Men hallå.
Ursäkta .. måste sluta.
Har Alfred på linjen ...
Nu eftersnackar jag lite med thrillermästaren och laddar ....


Sa jag grattis?
Sebastian Strandberg .. första elitseriemålet ...
HV71 - Rena rama talangfabriken ...

Och Aftonbladet .. kan man beställa ett ex. av GULD-löpet ...

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar